MINA BEN DÖDAR MIG

Vilken daaag. Alltså det funkar faktiskt på jobbet rätt bra för att hon som jag jobbar med är super snäll och det är rätt bra med pauser. MEN 
Det är ett helvete att hålla på i rabbatter, mina ben är helt slut just nu
Personalen verkar inte gilla varandra så mycket. Det är otroligt tyst och väldigt grupperat
Man kommer få världen bonne-bränna..
Detta är FÖRSTA dagen av 4. Men fick se hur mycket jag får i timmen och det är 82kr/h + 15kr/h (semester ersättning. Så enligt min matte blir det 97kr/h. Om jag nu jobbar 100% kommer jag därför få ut lite mer än 11600:- CASH IS KING BABY!!

_____
Usch vad jag saknar Patrick .. Men nu kan jag räkna på bara vänster handen hur många dagar det är kvar! TAGGAR som om det vore julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0