Dumma cancer..

Då har man fått klagomål (ANTON) att man är för deppig på bloggen men har man varit sjuk och missar lite fester borde man vara sur tycker jag, haha! Sedan är jobbet så otroligt jobbigt så man är trött men det räknas INTE som sur väääl? ;)
 
Ska börja med att klaga ändå.
Igår var sista dagen på jobbet för denna veckan, patrick kommer idag och jag borde ha varit jätteglad. Men dumma cancer som bara kommer och förstör. Jag kunde inte fira för kände mig helt borta och tom... Fuck cancer.
 
MEN IDAG KOMMER PATRICK!
Vad jag har längtat. Ställde alarm på 12 ifall jag skulle försova mig men vaknade nio. Som en liten unge på sin födelsedag! Tänk att om bara några som ynka timmar så kommer vi äntligen få vara med varandra i fem veckor! Det är fan helt otroligt vad GLAD JAG ÄR JUST NU ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0