berättelsen om min underbara morgon..

JÄTTEDÅLIG UPPDATERING!
Men är så himla trött och när jag kommer hem måste jag städa i stugan. TVÅ DAGAR KVAR - kan inte fatta det!
Men måste verkligen berätta om denna morgonen..
 
Mark ringde mig jättetidigt och började skrika och gapa så jag orkar såklart inte med honom och lägger på. Han ringer en gång till och då tror jag att det är mitt alarm som skulle ringa 05.30. Är svintrött och lägger på (tror jag stänger av alarmet) men tänkte att det är väl lika bra att gå upp då, så jag fixade mig, gjorde i ordning min mat, borstade tänderna OSV. Men tyckte att det var väldigt mörkt ute + att det spöregnade! Dock orkade jag inte väcka pappa och fråga om han kunde köra utan hade bestämt mig för att gå. 
Med musik i öronen gick jag 1km i blåst,regn och det var som sagt KOLSVART. Tittar på klockan när jag kommer till busshållplatsen och bussen ska komma om 2 minuter, skönt. Kollar EN GÅNG TILL på klockan och ser att klockan då är 02.13?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!? HELVETE!! FYRA ÄCKLIGA TIMMAR KVAR TILLS BUSSEN SKULLE GÅ. Var bara att vandra hem och ringa et argt samtal till en ung herre..
Men men .. Antar att det bara är att skratta :)
 
Jobbet blev lite mer.. Vad ska man säga.. Ja, som om man har dygnat så är man svin pigg på dagen men nu mot kvällen börjar man bli reeeeedigt sömning. Har jobbat i 8 timmar och sedan städat ett bra tag. Jag är verkligen heeelt slut. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0