6 av 10 toasters på denna dag!

Denna dag har varit en berg-o-dalbana 4 real! 
Var super glad att jag skulle få ta bort tandställningen (ÄNTLIGEN) VAD jag har längtat på denna dag. Sedan var det massa strul så man var ju lite sur att man inte kunde få le så mycket på sin första dag utan tandställningen men men det blev allt bättre när man kom till älskade KU! Fan vad jag älskar de människorna där! Helst seriöst, det är vänner som ligger så otroligt nära hjärtat för mig. Där kan jag vara mig själv och man är alltid glad innan man kommer dit, när man är där och när man åker hem för då tänker man på allt man har gjort. LOVE YOU ALL
Jag och Theodor har även övningskört och i morgon fixar jag förhoppningsvis de sista så att jag kan få köra lagligt !!
Snygga tänder man hade innan? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0