HEJ IGEN

Har verkligen inte haft tid att skriva nagonting.. haha. Här nere händer det saker EXAKT hela tiden, förutom nu. Patrick jobbar och maste jobba lite längre idag sa jag en är ensam just nu. Blir väl att dra ut efter jag har duschat.
 
Här nere har jag hunnit vara i den italienska delen och badat i bergsvatten, varit pa streetparade, badat/solat, sett pa fotbollsmatch, varit pa clubben casablanca, ätit gott, druckit mängder med redbull/vodka, varit med awesome människor, sett pa "the lion", varit i tyskland pa EUROPAPARK.   OCH MYCKET MER
Det är helt sjuk vad jag har gjort för roliga saker. 
 
Idag ska jag och älsklingen ut och äta och i morgon sticker jag och Carla till Luzern för att shoppa lite och sola samt dricka ngt gott ;) 
Helgen kommer och da blir det suuupa och bara njuta av min sista helg :( :( :(
Ska kanske träffa hans pappa ocksa och en till fotbollsmatch!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0